Aktualności

Spot ze Złotej Kampanii promującej „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga z nagrodami VEGA DIGITAL

Wyprodukowany przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku  Spot ze Złotej Kampanii promującej „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga zdobył kolejne nagrody. Tym razem aż trzy w konkursie VEGA DIGITAL w USA.

Po raz czwarty amerykańskie stowarzyszenie International Awards Associate (IAA) z dumą ogłosiło zwycięzców Vega Digital Awards 2019. TOFU Studio zdobyło trzykrotnie najwyższą nagrodę (Canopus) za zwycięski projekt przygotowany na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga został najwyżej oceniony w kategoriach: Kultura, Muzyka oraz Aktywność publiczna otrzymując trzy pierwsze miejsca.

Vega Digital Awards jest międzynarodowym konkursem digitalowym, ale także platformą do uhonorowywania kreatywnych i wiodących specjalistów z obszaru mediów cyfrowych. „Cieszę się, że te wszystkie utalentowane osoby otrzymały nagrody za wykonaną tak dobrze pracę” – zauważył Kenjo Ong, dyrektor generalny IAA. – Jesteśmy dumni też z tego, że nasz konkurs może stanowić punkt odniesienia dla specjalistów cyfrowych na całym świecie, ponieważ z każdym rokiem stajemy się coraz szerszą grupą projektową” – dodał Ong.

Wszyscy konkurenci byli oceniani przez zespół wiodących osobowości kreatywnych, zgodnie z kompleksowymi i surowymi standardami. TOFU Studio jako zwycięzca zajęło pozycję wśród innych firm i marek, takich jak BMW Group, Walt Disney Studios Motion Pictures, Mastercard, CJ ENM, Lionsgate Entertainment, Prada, Cartier, Tommy Hilfiger, Monotype, Salvation Army, Longines, Pan Pacific Hotel Group, Airbus, Royal Canin, Sony Pictures / Marvel Studios i wiele innych.

W tegorocznej edycji Vega Digital Awards znalazło się ponad 1550 zgłoszeń z 35 krajów świata.

adminSpot ze Złotej Kampanii promującej „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga z nagrodami VEGA DIGITAL