Wizyta w muzeum

Zapraszamy do naszych oddziałów

ul. Toruńska 1
80-822 Gdańsk
Tel. 58 301 70 61
Email: info@mng.gda.pl

Oddział nieczynny do odwołania.

ul. Cystersów 18
80-330 Gdańsk
Tel. 58 552 12 71
Email: osn@mng.gda.pl

W związku z trzecią falą pandemii wszystkie oddziały Muzeum Narodowego w Gdańsku będą zamknięte od 13 marca do 25 kwietnia 2021 roku.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – nieczynne

wt. – niedz. 9.00 – 16.00

Bilety

  • piątek – dzień bezpłatny
  • normalny – 10 zł
  • ulgowy – 6 zł
  • dzieci i młodzież 7 – 26 lat – 1 zł
  • rodzinny – 18 zł
  • bilet 30-dniowy – 20 zł

 

 Informacje dot. dostępności architektonicznej Oddziału: http://www.mng.gda.pl/deklaracja-dostepnosci/

ul. Cystersów 19
80-330 Gdańsk
Tel. 58 552 12 71 w. 104
Email: etnograf@mng.gda.pl

W związku z trzecią falą pandemii wszystkie oddziały Muzeum Narodowego w Gdańsku będą zamknięte od 13 marca do 25 kwietnia 2021 roku.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – nieczynne

wt. – niedz. 9.00 – 16.00

Bilety

  • piątek – dzień bezpłatny
  • normalny – 8 zł
  • ulgowy – 4 zł
  • dzieci i młodzież 7 – 26 lat – 1 zł
  • rodzinny – 15 zł
  • bilet 30-dniowy – 20 zł

 

 Informacje dot. dostępności architektonicznej Oddziału: http://www.mng.gda.pl/deklaracja-dostepnosci/

ul. Długi Targ 24
80-828 Gdańsk
Tel. 58 307 59 12
Email: m.ruszkowska@mng.gda.pl

W związku z trzecią falą pandemii wszystkie oddziały Muzeum Narodowego w Gdańsku będą zamknięte od 13 marca do 25 kwietnia 2021 roku.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – nieczynne

wt. – niedz. 10.00 – 17.00

Bilety

  • normalny – 10 zł
  • ulgowy – 5 zł
  • dzieci i młodzież 7 – 26 lat – 1 zł
  • rodzinny – 12 zł
  • 30-dniowy – 20 zł

Nie ma dnia bezpłatnego!

 

 Informacje dot. dostępności architektonicznej Oddziału: http://www.mng.gda.pl/deklaracja-dostepnosci/

ul. Długi Targ 24
80-828 Gdańsk
Tel. 58 307 59 12
Email: ggf@mng.gda.pl

W związku z trzecią falą pandemii wszystkie oddziały Muzeum Narodowego w Gdańsku będą zamknięte od 13 marca do 25 kwietnia 2021 roku.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – nieczynne

wt. – niedz. 10.00 – 17.00

Bilety

  • normalny – 8 zł
  • ulgowy – 4 zł
  • dzieci i młodzież 7-26 lat – 1 zł
  • rodzinny – 10 zł
  • 30-dniowy – 20 zł

Nie ma dnia bezpłatnego!

 

 Informacje dot. dostępności architektonicznej Oddziału: http://www.mng.gda.pl/deklaracja-dostepnosci/

Będomin 16
83-422 Nowy Barkoczyn
Tel. 58 687 71 83, 506 144 193
Email: mhn@mng.gda.pl

W związku z trzecią falą pandemii wszystkie oddziały Muzeum Narodowego w Gdańsku będą zamknięte od 13 marca do 25 kwietnia 2021 roku.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – nieczynne

wt. – sob. 9.00 – 16.00
niedz. 10.00 – 16.00

Bilety

  • sobota – dzień bezpłatny
  • normalny – 7 zł
  • ulgowy – 3 zł
  • dzieci i młodzież 7 – 26 lat – 1 zł
  • rodzinny – 15 zł
  • bilet 30-dniowy – 20 zł

 

 Informacje dot. dostępności architektonicznej Oddziału: http://www.mng.gda.pl/deklaracja-dostepnosci/

Waplewo Wielkie
82-410 Stary Targ
Tel. 55 277 15 68
Email: waplewo@mng.gda.pl

W związku z trzecią falą pandemii wszystkie oddziały Muzeum Narodowego w Gdańsku będą zamknięte od 13 marca do 25 kwietnia 2021 roku.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – nieczynne

wt. – niedz. 10.00 – 16.00

Bilety

  • sobota – dzień bezpłatny
  • normalny – 10 zł
  • ulgowy – 5 zł
  • dzieci i młodzież 7 – 26 lat – 1 zł
  • rodzinny – 18 zł
  • bilet 30-dniowy – 20 zł

 

 Informacje dot. dostępności architektonicznej Oddziału: http://www.mng.gda.pl/deklaracja-dostepnosci/

KARTA MIESZKAŃCA
Posiadaczom Karty Mieszkańca Muzeum Narodowe w Gdańsku oferuje darmowy wstęp (raz w roku) do Oddziału Sztuki Dawnej, Oddziału Etnografii (Spichlerz Opacki), Oddziału Sztuki Nowoczesnej (Pałac Opatów), Oddziału Zielona Brama i Gdańskiej Galerii Fotografii.

METROPOLITALNA KARTA DO KULTURY
Każdy posiadacz Metropolitalnej Karty do Kultury otrzyma 30% rabatu na wszystkie książki wydane przez Muzeum Narodowe w Gdańsku dostępne we wszystkich oddziałach.

KARTA TURYSTY GDAŃSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
Posiadaczom Karty Turysty Gdańskiej Organizacji Turystycznej Muzeum Narodowe w Gdańsku oferuje bezpłatny wstęp do wybranych oddziałów w ramach pakietów: „Rodzinny” oraz „Zwiedzanie”.

Pakiet „Rodzinny” zapewnia bezpłatny wstęp do:
– Oddział Etnografii – Spichlerz Opacki, ul. Cystersów 19, Gdańsk Oliwa

Pakiet „Zwiedzanie” zapewnia bezpłatny wstęp do:
– Oddział Sztuki Dawnej, ul. Toruńska 1, Gdańsk
– Oddział Sztuki Nowoczesnej – Pałac Opatów, ul. Cystersów 18, Gdańsk Oliwa
– Oddział Etnografii – Spichlerz Opacki, ul. Cystersów 19, Gdańsk Oliwa
– Oddział Zielona Brama, ul. Długi Targ 24, Gdańsk

KARTA DUŻEJ GDAŃSKIEJ RODZINY
Posiadaczom Karty Dużej Gdańskiej Rodziny Muzeum Narodowe w Gdańsku oferuje wstęp za 1 zł na wystawy stałe i czasowe organizowane we wszystkich oddziałach.

OGÓLNOPOLSKA KARTA DUŻEJ RODZINY
Posiadaczom ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny Muzeum Narodowe w Gdańsku oferuje wstęp za 1 zł na wystawy stałe i czasowe organizowane we wszystkich oddziałach.

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Oddział Sztuki Dawnej, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk,
kontakt:
info[at]mng.gda.pl, tel. 58 301 70 61

Uwaga! Oddział Sztuki Dawnej jest nieczynny do odwołania.

 

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Oddział Sztuki Nowoczesnej, ul. Cystersów 18, 80-330 Gdańsk
kontakt: osn[at]mng.gda.pl, tel. 58 552 12 71

Otoczenie i wejście do budynku
Najbliższe wejście do budynku oddziału od strony ul. Cystersów – przez bramę do Parku Oliwskiego od strony Katedry Oliwskiej.
Nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych – miejsce parkingowe można znaleźć w pasie miejsc postojowych bezpośrednio przy murze ogradzającym katedrę lub na okolicznych ulicach z wyodrębnionymi płatnymi miejscami do parkowania.

Wejście do budynku Pałacu Opatów – jeden wysoki stopień i drzwi otwierane do wewnątrz. Bezpośrednio za drzwiami wejściowymi znajduje się kasa biletowa, a w sąsiadującym holu – szatnia obsługiwana przez pracowników służby ochrony MNG. Brak indywidualnych zamykanych szafek.

Toalety
Brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Brak toalety z przewijakiem.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Osoby ze specjalnymi potrzebami są proszone o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Trzy sale wystawiennicze w amfiladzie na parterze budynku są dostępne dla osób na wózkach.

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Wystawy stałe w Oddziale Sztuki Nowoczesnej nie posiadają funkcji audiodeskrypcji.

Jeżeli grupa lub osoba indywidualna zgłosi potrzebę wykładu lekcji muzealnej lub oprowadzania Muzeum w języku migowym dysponujemy listą „Rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN)” i zobowiązuje się do zapewnienia tłumacza na koszt własny. Prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby co najmniej trzy dni robocze przed planowaną wizytą w muzeum.

Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.

Udogodnienia dla osób starszych
Brak przestrzeni z funkcją do odpoczynku.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Muzeum nie oferuje strefy samodzielnej zabawy dla dzieci. Wstęp z wózkami dla małych dzieci na sale wystawiennicze jest dozwolony, ale transport wózka na ekspozycje usytuowane na I pietrze – dwa poziomy schodów – pozostaje w gestii rodziców. Brak toalety z przewijakiem.

Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

 

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Oddział Etnografii, ul. Cystersów 19, 80-330 Gdańsk
kontakt: etno[at]mng.gda.pl, tel. 58 552 12 71

Otoczenie i wejście do budynku
Wejście do budynku Oddziału Etnografii znajduje się tuż po lewej stronie bezpośrednio po wejściu przez bramę do Parku Oliwskiego od Katedry Oliwskiej. Do drzwi wejściowych prowadzi niedawno wyremontowany płaski i równy chodnik. Wejście do budynku – bez bariery jakiegokolwiek podwyższenia.
Nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
– miejsce można znaleźć w pasie miejsc postojowych bezpośrednio przy murze ogradzającym katedrę lub na okolicznych ulicach z wyodrębnionymi płatnymi miejscami do parkowania.

W holu na parterze znajduje się kasa biletowa oraz szatnia w sąsiadującym holu – wieszaki na płaszcze i kurtki – bez dozoru pracowników ochrony MNG. Brak indywidualnych zamykanych szafek.

Toalety
Brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Brak toalety z przewijakiem.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Dla osób niepełnosprawnych ruchowo dostępna jest wystawa stała „Kultura ludowa Pomorza Gdańskiego” zlokalizowana na parterze budynku. Wystawy na I i II pietrze są dostępne jedynie po stromych i wysokich schodach.

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Eksponaty w salach ekspozycyjnych posiadają etykiety z najważniejszymi informacjami o zabytku.

Wystawa stała „Kultura ludowa Pomorza Gdańskiego” nie posiada elementów audiodeskrypcji.

Jeżeli grupa lub osoba indywidualna zgłosi potrzebę wykładu lekcji muzealnej lub oprowadzania Muzeum w języku migowym dysponujemy listą „Rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN)” i zobowiązuje się do zapewnienia tłumacza na koszt własny. Prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby co najmniej trzy dni robocze przed planowaną wizytą w muzeum.

Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.

Udogodnienia dla osób starszych
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Brak przestrzeni z funkcją do odpoczynku.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Muzeum nie oferuje strefy samodzielnej zabawy dla dzieci. Wstęp z wózkami dla małych dzieci na sale wystawiennicze jest dozwolony, ale transport  wózka na ekspozycje usytuowane na I i II piętrze – cztery poziomy schodów  – pozostaje w gestii rodziców.

Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

 

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Oddział Zielona Brama, ul. Długi Targ 24, 80-828 Gdańsk
kontakt: zielona.brama[at]mng.gda.pl, tel. 58 307 59 12

Otoczenie i wejście do budynku
Wejście do budynku oddziału bezpośrednio z ul. Długi Targ.

Nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych – miejsca takie znajdują się na ulicach i parkingach Głównego Miasta sąsiadujących z ul. Długi Targ i ul. Długą.

Bezpośrednio za drzwiami wejściowymi znajduje się kasa biletowa i szatnia obsługiwana przez pracowników służby ochrony MNG. Brak indywidualnych zamykanych szafek.

Toalety
Brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Brak toalety z przewijakiem.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Dostęp do sal wystawienniczych Oddziału Zielona Brama na I i II piętrze za pomocą windy.

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.

Eksponaty w salach ekspozycyjnych posiadają etykiety z najważniejszymi informacjami o zabytku.

Aktualne wystawy nie są wyposażone w funkcję audiodeskrypcji.

Jeżeli grupa lub osoba indywidualna zgłosi potrzebę wykładu lekcji muzealnej  lub oprowadzania Muzeum w języku migowym dysponujemy listą „Rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN)” i zobowiązuje się do zapewnienia tłumacza na koszt własny. Prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby co najmniej trzy dni robocze przed planowaną wizytą w muzeum.

Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.

Udogodnienia dla osób starszych
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Brak przestrzeni z funkcją do odpoczynku.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Muzeum nie oferuje strefy samodzielnej zabawy dla dzieci. Wstęp z wózkami dla małych dzieci na sale wystawiennicze jest dozwolony, ale transport – windą na I i II piętro.

Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

 

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Gdańska Galeria Fotografii, ul. Długi Targ 24, 80-828 Gdańsk (budynek Zielona Brama)
kontakt: ggf[at]mng.gda.pl, tel. 58 307 59 12 w. 117, 119

Otoczenie i wejście do budynku
Wejście do budynku oddziału bezpośrednio z ul. Długi Targ.
Nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych – miejsca takie znajdują się na sąsiadujących z ul. Długi Targ i ul. Długą ulicach i parkingach Głównego Miasta.

Bezpośrednio za drzwiami wejściowymi znajduje się kasa biletowa i szatnia obsługiwana przez pracowników służby ochrony MNG. Brak indywidualnych zamykanych szafek.

Toalety
Brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Brak toalety z przewijakiem.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Dostęp do sal wystawienniczych Gdańskiej Galerii Fotografii za pomocą windy, jednak na II piętrze trzeba pokonać barierę kilku stopni schodów prowadzących na III piętro.

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Eksponaty w salach ekspozycyjnych posiadają etykiety z najważniejszymi informacjami o zabytku. Aktualna wystawa czasowa nie jest wyposażona w funkcję audiodeskrypcji.

Jeżeli grupa lub osoba indywidualna zgłosi potrzebę wykładu lekcji muzealnej  lub oprowadzania Muzeum w języku migowym dysponujemy listą „Rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN)” i zobowiązuje się do zapewnienia tłumacza na koszt własny. Prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby co najmniej trzy dni robocze przed planowaną wizytą w muzeum.

Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.

Udogodnienia dla osób starszych
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Bezpośrednio przed wejściem do sal wystawienniczych GGF znajduje się niewielka strefa wypoczynku wyposażona w wygodne siedziska.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
GGF oferuje niewielką strefę samodzielnej zabawy dla dzieci. Wstęp z wózkami dla małych dzieci na sale wystawiennicze jest dozwolony, ale transport wózka z II pietra na III piętro po kilku stopniach schodów pozostaje w gestii rodziców lub opiekunów.

Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

 

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Muzeum Tradycji Szlacheckiej.  Pomorski Ośrodek Kontaktów z Polonią w Waplewie Wielkim, 82-410 Waplewo Wielkie
kontakt:
waplewo[at]mng.gda.pl, tel. 55 277 15 68

Otoczenie i wejście do budynku
Po wejściu lub wjechaniu samochodem na teren Pałacu Sierakowskich – dojście do wejścia głównego Muzeum po wysokich stopniach schodów.
Teren przed wejściem wyłożony grubym żwirem utrudniającym poruszenia się wózkom inwalidzkim i wózkom dla małych dzieci.

Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych – na wydzielonym i oznakowanym parkingu .

Bezpośrednio za drzwiami wejściowymi znajduje się kasa biletowa, a w sąsiadującym holu – szatnia, obsługiwana przez pracowników służby ochrony MNG. Brak indywidualnych zamykanych szafek.

Toalety
Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się w bocznej części Pałacu w sąsiedztwie podnośnika dla wózków inwalidzkich i osób w inny sposób niesprawnych ruchowo. Proszę spytać o jej dokładną lokalizację pracowników muzeum.
Brak przewijaka dla małych dzieci.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Dla osób poruszających się na wózkach lub w inny sposób niepełnosprawnych ruchowo oferujemy podnośnik, który znajduje się w tylnym skrzydle Pałacu. Dojazd alejką, możliwe zaparkowanie samochodu w tej części. Podnośnik umożliwia dostanie się na pierwszy poziom Pałacu. Drugi poziom dostępny jedynie po schodach.

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Eksponaty w salach ekspozycyjnych posiadają etykiety z najważniejszymi informacjami o zabytku. Wystawy nie są wyposażone w funkcję audiodeskrypcji.

Dostępna jest makieta Pałacu z objaśnieniami w alfabecie Braille’a.

Jeżeli grupa lub osoba indywidualna zgłosi potrzebę wykładu lekcji muzealnej  lub oprowadzania Muzeum w języku migowym dysponujemy listą „Rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM) i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN)” i zobowiązuje się do zapewnienia tłumacza na koszt własny. Prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby co najmniej trzy dni robocze przed planowaną wizytą w muzeum.

Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.

Udogodnienia dla osób starszych
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Brak przestrzeni z funkcją do odpoczynku.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Muzeum nie oferuje strefy samodzielnej zabawy dla dzieci. Wstęp z wózkami dla małych dzieci na sale wystawiennicze jest dozwolony, ale transport wózka na ekspozycje usytuowane na I piętrze – dwa poziomy schodów – pozostaje w gestii rodziców.

Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

 

Muzeum Narodowe w Gdańsku / Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie, Będomin 16, 83-422 Nowy Barkoczyn
kontakt: mhn[at]mng.gda.pl, tel. 58 687 71 83

Otoczenie i wejście do budynku
Wjazd na teren Muzeum Hymnu Narodowego samochodem, parking, następnie trzeba dojść do budynku Dworku Józefa Wybickiego i budynków mieszczących wystawy czasowe.

Miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych
Proszę poprosić pracowników MHN o wskazanie najbliższego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Zwiedzanie rozpoczyna się od wystawy stałej w Dworku Wybickiego. Wejście główne z barierą jednego stopnia schodów. Bezpośrednio za drzwiami wejściowymi znajduje się kasa biletowa, a w sąsiadującym holu – szatnia obsługiwana przez pracowników służby ochrony MNG. Brak indywidualnych zamykanych szafek

Toalety
Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się w tzw. budynku administracyjnym. Proszę spytać o jej dokładną lokalizację pracowników muzeum.
Brak przewijaka dla małych dzieci.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Dostęp do wystawy stałej i czasowej nie jest ograniczony barierą dostępności – ekspozycje znajdują się na parterach budynków.

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Dla osób niesłyszących dostępne są filmy z napisami na temat historii hymnu narodowego i regionu oraz obszerne napisy przewodnickie na wystawach.
Eksponaty w salach ekspozycyjnych posiadają etykiety z najważniejszymi informacjami o zabytku. Wystawy nie są wyposażone w funkcję audiodeskrypcji.

Dostępne są nagrania (komentarz do wystawy, nagrania utworów i pozytywek) oraz tekst polskiego hymnu w alfabecie Braille’a.

Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.

Udogodnienia dla osób starszych
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Brak przestrzeni z funkcją do odpoczynku.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Osoby ze specjalnymi potrzebami proszone są o ich zgłoszenie przy zakupie biletu.
Muzeum nie oferuje strefy samodzielnej zabawy dla dzieci. Wstęp z wózkami dla małych dzieci na sale wystawiennicze jest dozwolony.

Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

adminWizyta w muzeum